22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه
نویسنده : ابراهیم 12 / 10 / 1394 ساعت 17:39 بازدید 558 بار


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه :

ساده بود برات بگی

این آخرین فرصته منه

نگاه آدما که طعنه میزنه دلم رو میشکنه

دل بریدیو نگاه خسته ی منو ندیدیو

بدونه من هنوز ادامه میدیو

ادامه میدیو

تو هم شدی برام مثه همه

دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزا تو زندگیم فقط غمه

بد عادتی شده جداییا

تمومه هر چی بوده بینه ما

چقدر یهو عوض شدی بگو چرا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه

♫♫♫♫♫♫

چطور دلت اومد نگاهتو بگیری از نگاهه من

بگو آخه چی بوده اشتباهه من

چیه گناهه من

چطور بهت بگم تا وقتی که نمیرسه به تو صدام

روزایه خوب دیگه تموم شده برام

چقد تو رو بخوام

تو هم شدی برام مثه همه

دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزا تو زندگیم فقط غمه

بد عادتی شده جداییا

تمومه هر چی بوده بینه ما

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام مثل همه


دسته بندی : موزیک و آهنگ، ایرانی غمگین، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات